Liebster Award

Zohra (van www.hobbyzohra.wordpress.com) heeft ons genomineerd voor de Liebster Award! 

hartjes slinger

Wat is de Liebster Award?

Een virtuele award van en voor beginnende/ kleine bloggers (minder dan 200 volgers) om de persoon achter de blog beter te leren kennen, en om aan te geven dat je zijn/ haar blog echt de moeite waard vindt.

De regels.

*je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en plaatst een link naar zijn of haar blog

*je beantwoord de 11 vragen die je gekregen hebt bij de nominatie.

*je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben, en brengt hen op de hoogte

*je mag zelf niet terug genomineerd worden.

De vragen die wij kregen:

Waarom zijn jullie met bloggen begonnen?

We zijn gestart met bloggen, omdat we onze creaties(waar we trots op zijn) aan andere mensen willen laten zien.

Als je een stad zou kiezen om te wonen, welke zou dat zijn en waarom?

Marjan: Misschien ergens in Zweden. Daar is de natuur prachtig (al lijkt me de taal heel moeilijk 😉 )

Ingrid: Maastricht, omdat het een gezellige stad is.

Welk ingrediënt is er onmisbaar geworden in je keuken?

Marjan en Ingrid: Kruiden, dat zijn eigenlijk meerdere, zo kunnen we alle gerechten op smaak brengen. Ik(Marjan) kook het liefste zonder kant en klare pakjes en zakjes.

Welk project vond je het leukst om te maken?

Marjan: De crochet Along!! Die dromenvanger is super goed gelukt en ik had niet verwacht dat er zoveel mensen op reageren. Wist je dat het eerst een kussen zou worden?!

Ingrid: Ik ben nu met een omslagdoek met Duitse St. Jacobsschelpen aan het haken. Ik doe dit met het hele mooie Sweet and spicy garen van Opal…dit werkt echt verslavend.

En het effect is super!! I like it 🙂

omslagdoek sint jacob

Wat zou je nog graag willen leren?

Marjan: leren naaien op de naaimachine! Vaak zie ik op internet prachtige creaties en die zou ik ook willen maken.

Ingrid: Het meer tijd vrij willen maken om te haken!!

Omschrijf jezelf in drie woorden!

Marjan: creatief, gelukkig & ……

Ingrid: Creatief, oplettend en zorgzaam.

Wat wil je iemand meegeven in het leven?

Marjan en Ingrid: geniet van de kleine dingen!

Wat is het beste boek dat je ooit las?

Marjan: Het gouden ei van Tim Krabbé

Ingrid: “Mijn naam is Sarah”

 Wat is je grootste angst?

Marjan: weet ik niet….

Wat maakt je gelukkig?

Marjan: Als ik iets leuks gemaakt heb. En heel veel andere dingen….

Ingrid: Héél veel: bijvoorbeeld de lente ,de zee, nieuw garen !!

Onze kinderen! Tijd voor veel haken en iets moois maken.

En als ik mooie vondsten op de rommelmarkt of kringloop vind!

bos

 Wat willen jullie verder nog vertellen?

Creativiteit is….

spreuk creativiteit

Wij nomineren deze blogs:

https://handmadejolie.wordpress.com/ Haakster die in Zweden woont

http://gemhaaktdoormarijtje.blogspot.nl/ Ook een creatieve dame, werkt met veel kleurtjes

http://madebyjipster.blogspot.nl/ Zij maakt mooie omslagdoeken en poncho’s

http://vvestywo.blogspot.nl/ with a heart for living

De vragen die wij jullie stellen:

1. Waarom ben je met bloggen begonnen?

2. Omschrijf jezelf in 3 woorden.

3. Wat zou je graag willen leren?

4. Waar zou je graag nog eens heen willen (een land, een stad…)?

5. Wat is het mooiste project dat je ooit gemaakt hebt?

6. Wat doe je naast bloggen nog meer?

7. Wat is jouw ultieme droom?

8. Als je vrije tijd hebt, wat doe je dan het liefste?

9. Als je een cadeaubon van €100,- zou krijgen, welke hobbyspullen zou je dan kopen?

10. Wat kun je absoluut niet missen?

11. Wat is jouw favoriete gerecht?

We hopen dat jullie dit leuk vonden! Wie zou jij nomineren voor de Liebster Award?

groeten

3 gedachtes over “Liebster Award

  1. Bedankt voor jullie award! En wat leuk om op die manier kennis te maken met jullie blog. Ik zie al heel wat leuke dingen voorbij komen, dus ik ga eens op mijn gemakje rondneuzen!
    Groetjes,
    Annemieke (madebyjipster)

    Like

Geef een reactie

