Poncho’s, omslagdoeken & dekens

Wat een weertje he!!

We hebben weer veel gemaakt en gehaakt..

Voor deze “soms” nog wel frisse dagen is het dragen van poncho’s ideaal..

Afgelopen weken heb ik(Ingrid) 3 poncho’s gehaakt.

Gehaakte poncho (merry go round)

Gehaakte poncho klein ( 4 jaar) (kleinere versie)

Ik heb Style Craft Merry go round Rainbow en Scheepjes soft fun denim  gebruikt…heerlijk garen; zacht en het haakt heel fijn…verslavend!!

Gehaakte poncho Gehaakte poncho

Een begin van een mooie omslagdoek

Begin omslagdoek

En een omslagdoek die ook zo mooi is 🙂

Omslagdoek (Duitse sint-jacob schelpen)

Ik (Marjan) haak lekker verder aan mijn deken. Ik ben al weer een stukje verder….

Crochet Along deken

Geniet van het mooie weer!

Groetjes, Ingrid & Marjan

 

 

Een gedachte over “Poncho’s, omslagdoeken & dekens

Geef een reactie

