Something new….

Het is altijd leuk om iets nieuws te proberen. Dat was ook zo bij deze dromenvanger.

dromenvanger doily Gehaakte dromenvanger blauw Blauwe dromenvanger doily gehaakt

Mooie blauwe doily dromenvanger gehaakt

Op internet stond een tekening van een gehaakte doily…die was perfect voor deze mooie dromenvanger.

De doily was zo gehaakt … nog even afhechten en toen kon ik hem vast maken aan de ring.

Als laatste versieren met mooie lintjes en zachte veren.

En dan past hij perfect bij mijn kamer!

“Hebben jullie ook al eens een dromenvanger gehaakt?”

Groetjes Marjan

7 gedachtes over “Something new….

  1. Prachtige dromenvanger in mooie kleuren. Zelf heb ik een paar jaar geleden een aantal dromenvangers gehaakt. Nu ben ik meer bezig met ander haakwerk.

    Groetjes en droom fijn, Margaret

    Like

  2. Hoi Ingrid & Marjan, ik heb jullie blog vandaag ontdekt, ziet er leuk uit!
    Ga jullie volgen vanaf nu 🙂
    Vind het héél tof dat moeder en dochter dit samen doen!
    Ik haakte vroeger ook samen met mijn mama ( zij kon dan weer beter breien ).
    Leuke kleur voor een dromenvanger! Moet dat ook nog eens proberen.
    Groetjes, Sigrid

    Like

Geef een reactie

