Een nieuwe uitdaging……de ikeafoodchallenge!

De Ikeafoodchallenge! I’m in..

In samenwerking met Uitpaulineskeuken.. kon ik me aanmelden voor deze leuke challenge.

Probeer een gerecht te bedenken dat jij voor je ziet in de Ikea restaurants.

Op 31 augustus kreeg ik het pakket voor meat lovers..

ikeafoodchallenge ikeafoodchallenge ikeafoodchallenge gerecht 2 ikeafoodchallenge

In dat pakket zat onder andere: elandenworst, kipballetjes, zweedse harde kaas, gehaktballetjes en aardappelpuree.

De dag daarna zijn we direct naar de supermarkt gegaan om extra ingrediënten op te halen om zo een heerlijk gerecht te bereiden.

In het eerste gerecht heb ik de kipballetjes gebruikt, omdat ik direct al een idee had om iets met kerriesaus te maken. In het tweede gerecht heb ik lekkere knapperige gehaktballetjes op een stokje gemaakt.

Helaas ben ik niet door 😦 maar ik vond het super leuk om mee te doen. Ik ben benieuwd naar de kandidaten en gerechten die wel door zijn.

Je kunt de ikeafoodchallenge volgen op Instagram en Youtube

Ik wens de andere kandidaten veel succes!

Groetjes, Marjan

2 gedachtes over “Een nieuwe uitdaging……de ikeafoodchallenge!

Geef een reactie

