Een extra sinterklaascadeautje -- Gewonnen met een give away. I www.hobbydingen.wordpress.com

Een extra sinterklaascadeautje!

DSC_0091-001Een tijdje geleden deed ik mee met een give away….dat rijmt :) van Bit of color.

En ja…ik heb gewonnen! Yes..helemaal blij!

Ik won het boekje “Haak je eigen kerststal”  van Christel Krukkert.

Op 5 december kwam mijn cadeautje via de post 🙂 Een extra cadeautje!

Er zat ook nog een mooie kaart bij. Kijk daar hou ik van..

Dankjewel Margaret.

Ik leende het haakboekje van de bieb; maar nu heb ik zelf één en kan rustig verder met “mijn Maria” en de rest….

Nou ja rustig…het is bijna Kerst..

Haken jullie ook decoraties voor kerst?

 

Liefs, Ingrid

 

Houdt onze blog in de gaten voor meer kersthaaksels.

 

 

 

 

Geef een reactie

