Nieuw jaar, nieuwe ideeën, nieuw notitieboekje -- Notitieboekje geborduurd met geometrische vormen. I www.hobbydingen.wordpress.com

Nieuw jaar, nieuwe ideeën, nieuw notitieboekje

Ik houd er van om nieuwe ideeën op te schrijven en te tekenen in een notitieboek(je). Voor het nieuwe jaar maakte ik een nieuw notitieboekje. Wie weet wat er in 2016 gaat gebeuren?

Nieuw jaar, nieuwe ideeën, nieuw notitieboekje -- Notitieboekje geborduurd met geometrische vormen. I www.hobbydingen.wordpress.comNieuw jaar, nieuwe ideeën, nieuw notitieboekje -- Notitieboekje geborduurd met geometrische vormen. I www.hobbydingen.wordpress.comNieuw jaar, nieuwe ideeën, nieuw notitieboekje -- Notitieboekje geborduurd met geometrische vormen. I www.hobbydingen.wordpress.comNieuw jaar, nieuwe ideeën, nieuw notitieboekje -- Notitieboekje geborduurd met geometrische vormen. I www.hobbydingen.wordpress.comNieuw jaar, nieuwe ideeën, nieuw notitieboekje -- Notitieboekje geborduurd met geometrische vormen. I www.hobbydingen.wordpress.com

Helemaal mijn eigen versie en met mijn lievelingskleur. Ik wilde graag iets met geometrische vormen, dus heb ik op internet naar afbeeldingen gezocht en een plaatje uitgeprint. Dat plaatje heb ik gebruikt om de gaatjes te prikken. Vervolgens heb ik met blauw haakkatoen de vormen geborduurd. In dit boekje kan ik nieuwe ideeën opschrijven en uitwerken. 🙂 Aan het einde van het jaar kijk ik terug naar de ideeën die ik dat jaar had en maak ik nieuwe plannen en nieuwe ideeën.

Ik ben benieuwd wat 2016 ons zal brengen, ik heb er zin in!

 

Liefs, Marjan

 

3 gedachtes over “Nieuw jaar, nieuwe ideeën, nieuw notitieboekje

Geef een reactie

