Laat je inspireren!! Recepten, haakpatronen en meer...! Welkom op onze blog! Wij zijn Ingrid & Marjan. In augustus 2014 zijn wij deze blog gestart om onze maaksels met jullie te delen. We zijn altijd creatief bezig :). We haken, knutselen en koken er op los! Op onze blog delen we de leukste haakpatronen, recepten, inspiratie en meer...! Elke week is er weer nieuwe inspiratie op onze blog te vinden.

Een nieuwe CAL?

Vorig jaar organiseerde ik een Crochet Along. Elke week komt er dan een stukje van het patroon online. Om samen een dromenvanger te haken. Dat was zo’n succes dat ik de cal vertaalde naar het Engels. Om creaties te delen en vragen te stellen, startte ik een Facebookgroep. Die groep groeit nog iedere dag. Het was zo leuk om de Facebookgroep te zien groeien en andere creaties te zien. Met andere kleuren en materialen.

Een nieuwe CrochetAlong. www.hobbydingen.wordpress.com

Een nieuwe Crochet Along? Het lijkt me super om nog een keer een Crochet Along te organiseren. Iets nieuws ontwerpen, delen en anderen inspireren. Ik vind het echt leuk om te bedenken, te ontwerpen en te creëren. Spannend! Niets is nog zeker, maar ik ben klaar voor een uitdaging.

Wat vind jij van een nieuwe Crochet Along?

Een Deken? Kussen? Omslagdoek? Dromenvanger? Amigurumi…

 

Fijne woensdag! Liefs Marjan

 

Een gedachte over “Een nieuwe CAL?

Geef een reactie

