Kleur! Waar haal je inspiratie vandaan? www.hobbydingen.wordpress.com

Kleur en inspiratie…!

Waar haal je inspiratie vandaan als je een nieuw project wil beginnen? Inspiratie komt overal vandaan. Bijvoorbeeld van bloemen en dan vooral de kleur en vorm! Ik ben nu met een gehaakte krans bezig en daarvoor was een plaatje van Pinterest met daarop een ketting van bloemen mijn inspiratie. De kleur en de vorm van bloemen inspireerde mij om een krans te haken. Een deel van de bloemen bedacht ik zelf en een deel haalde ik van internet. Zo kan één simpele foto een heel proces op gang brengen.

Zo kunnen onderstaande tulpen ook inspiratie zijn voor een nieuw project… misschien maak ik nog een gehaakte krans? Of een mooie doily?

Nu heb ik het haken van een mochila tas weer opgepakt, daarvoor kan de kleur van deze tulpen ook gebruikt worden voor een nieuwe kleur combinatie.

Kleur! Waar haal je inspiratie vandaan? www.hobbydingen.wordpress.comKleur! Waar haal je inspiratie vandaan? www.hobbydingen.wordpress.comKleur! Waar haal je inspiratie vandaan? www.hobbydingen.wordpress.com

Waardoor laat jij je inspireren?

 

Fijne dag!

Liefs, Marjan

3 gedachtes over “Kleur en inspiratie…!

  1. Tulpen zijn de beste voorjaarsbloemen! Mijn inspiratie haal ik overal… kleren van voorbijgangers, een modecatalogus, decoratie in een winkeltje, jullie blogs :-), Pinterest, mijn tuin, oude haaktijdschriften, enz…
    ps: Ben benieuwd naar je bloemenkrans!
    Groetjes, Sigrid

    Like

Geef een reactie

