Inspireren. -- Quotes die mij inspireren. I www.hobbydingen.wordpress.com

New beginnings…!

Inspirerende teksten, nieuwe uitdagingen en een Crochet Along. 

Inspireren. -- Quotes die mij inspireren. I www.hobbydingen.wordpress.com

“Being creative is not a hobby it’s a way of life.”

“What ever you decide to do. Make sure it makes you happy!”

“Don’t call it a dream, call it a plan.”

“Make your dreams happen.”

Quotes die mij inspireren om meer met mijn hobby’s te doen. Ik houd van ontwerpen, creëren en verzinnen. Mijn droom is om hier meer mee te doen. Ik ben nu bezig om producten te maken/ontwerpen en bezig met een ontwerp voor een nieuwe Crochet Along. Ik wil mensen blijven inspireren en zelf blijven creëren!

“If it’s still in your mind. It is worth taking the risk.”

En dat is precies wat ik ga doen! Er komen Hobbydingen producten en een nieuwe cal!

Zo dat is eruit! Let’s do this!

 

Welke tekst inspireert jou?

 

Liefs,

Marjan

 

 

 

 

Een gedachte over “New beginnings…!

Geef een reactie

