Onze etsy shop 'Hobbydingen' I We sell on etsy! -- www.hobbydingen.wordpress.com

Hobbydingen Shop

Eerder vertelde ik al dat ik meer met mijn hobby’s wilde doen. Achter de schermen ben ik daarom bezig geweest met producten maken en ontwerpen voor onze eigen Etsy shop. Kom jij ook een kijkje nemen?

Hobbydingen etsy shop -- Onze eigen etsyshop is open! I www.hobbydingen.wordpress.com

Ik ben blij dat ons winkeltje open is! 🙂 We verkopen verschillende items zoals slingers, manden, polswarmers, tasjes en sleutelhangers. De komende tijd zullen we nieuwe producten maken en zo kunnen we weer nieuwe kleuren en producten toevoegen. Wil je een andere kleur of maat? Neem dan even contact met ons op.

Onze etsy shop 'Hobbydingen' I We sell on etsy! -- www.hobbydingen.wordpress.com

Ook de bloemenslinger op de achtergrond van deze foto is te koop. Neem jij ook een kijkje in onze Etsy-shop?

Groetjes, Marjan

 

Voor meer behind the scenes kun je ons volgen op Instagram.

 

 

2 gedachtes over “Hobbydingen Shop

Geef een reactie

