Weven. Verschillende garens, kleuren en vormen combineren. www.hobbydingen.wordpress.com

Weven!

Weven mijn nieuwe hobby! 🙂 Als je ons volgt op Instagram zag je al een aantal foto’s voorbij komen. In een paar dagen maakte ik een aantal weefsels. Met weven kun je van alles proberen. Verschillende garens, verschillende technieken en verschillende vormen. En ook de kleuren maken het weer compleet anders.

Ik was al eerder begonnen met weven, maar toen heb ik het niet afgemaakt. Nu ging ik verder met mijn 1e werkstuk en maakte daar nog een aantal weefsels bij. Het is super verslavend om weer een nieuwe te beginnen, zodra ik weer tijd heb ga ik weer een maken! 🙂 Hieronder zie je een aantal die ik gemaakt heb. Door het gebruik van verschillende garens en kleuren, maar ook technieken zien ze er allemaal weer helemaal anders uit. Welke kleuren zou jij gebruiken voor een nieuw project?

Weven. Verschillende garens, kleuren en vormen combineren. www.hobbydingen.wordpress.comWeven. Verschillende garens, kleuren en vormen combineren. www.hobbydingen.wordpress.comWeven. Verschillende garens, kleuren en vormen combineren. www.hobbydingen.wordpress.comWeven. Verschillende garens, kleuren en vormen combineren. www.hobbydingen.wordpress.comWeven. Verschillende garens, kleuren en vormen combineren. www.hobbydingen.wordpress.com

Alvast een fijn weekend!

Marjan

 

Geef een reactie

