Snoepjes...! -- Gehaakte snoepjessjaal. I www.hobbydingen.wordpress.com

Een Snoepje…!

Snoepjes sjaal!

Een tijdje terug kwam ik op de site van Atty; haar snoepjessjaal tegen. Ik was direct verkocht.

Snoepjes...! -- Gehaakte snoepjessjaal. I www.hobbydingen.wordpress.comSnoepjes...! -- Gehaakte snoepjessjaal. I www.hobbydingen.wordpress.comSnoepjes...! -- Gehaakte snoepjessjaal. I www.hobbydingen.wordpress.com

We gingen naar de Kreadoe in Utrecht, waar ik garen voor deze sjaal zocht. Ik nam 2 bollen Invicta Scheepjes mee. Prachtig garen waar ik snel rijen snoepjes van haakte.

Daarna aan elkaar gehaakt en mooie franjes gemaakt. rekening houdend met het kleurverloop.

Ik ben echt blij met deze mooie sjaal! Het is een warme sjaal met warme kleuren geworden! Heb al vele lovende reacties gehad 🙂

Liefs, Ingrid

3 gedachtes over “Een Snoepje…!

  1. Ik vond de sjaal ook mooi toen ik die zag bij Atty. De jouwe is ook echt snoeperig geworden! Ik kan goed geloven dat je veel lovende reacties hebt gekregen. Fijn dat je de wereld wat kleurrijker en vrolijker maakt op deze manier 🙂
    Groetjes, Sigrid

    Like

Geef een reactie

