Bloginsider voor Francescakookt

DSC_0720.JPG

Op Instagram zag ik een foto voorbijkomen, waar ze opzoek waren naar bloginsiders. Consumenten die producten willen testen voor Santa Maria. Ik had al eerder mee gedaan als bloginsider voor Uit Pauline’s keuken voor Ikea, dus ik wist al hoe het ongeveer werkte. Ik heb me direct aangemeld. Na een aantal weken kreeg ik een bevestiging dat ik geselecteerd was om mee te doen 🙂 Ik had er zin in!

DSC_0727

Ik was het alweer bijna vergeten, toen er opeens een pakket voor mij stond. Een leuke verrassing, zo spannend want wat zou daar allemaal in zitten? In het pakket zaten verschillende kruidenmixen, tortilla’s, taco’s en salsa. En er zat ook nog een receptenboekje bij. Er zat meer in het pakket dan ik had gedacht.

DSC_0723.JPG

Ik ben direct aan de slag gegaan met het bedenken van een gerecht. Wil je op de hoogte blijven? Volgende week plaats ik op Facebook het eerste gerecht dat ik met ingrediënten uit het pakket gemaakt heb.

Het is leuk om nieuwe dingen te proberen en zelf creatief te zijn met de ingrediënten die in het pakket zitten. Ben jij al eens bloginsider geweest?

 

Een hele fijne dag,

Marjan

 

 

2 gedachtes over “Bloginsider voor Francescakookt

Geef een reactie

