Crispy chicken en taco salade #verrasmettexmex - www.hobbydingen.wordpress.com

Food Friday: Koken voor Santa Maria – Crispy chicken taco salade

Een paar weken geleden gaf ik me op als bloginsider om mee te doen aan de actie van Santa Maria en Francescakookt, #verrasmettexmex. Hiervoor kreeg ik een pakket vol met Tex Mex producten. Hier kun je dat pakket bekijken. In dit bericht zal ik jullie het tweede gerechten laten zien dat ik gemaakt heb. Het eerste gerecht kun je op Facebook vinden.

Voor het tweede gerecht maakte ik een crispy chicken en taco salade met een lekker zelfgemaakt sausje. Vooral de kip was erg lekker en krokant. Voor dit gerecht heb ik crispy chicken bites seasoning mix en mini taco tubs gebruikt. De kruidenmix ruikt naar chips. 🙂

Crispy chicken en taco saladeCrispy chicken en taco saladeCrispy chicken en taco saladeCrispy chicken en taco salade

Ik vond het leuk om een pakket met allemaal ingrediënten te ontvangen en recepten te bedenken voor Santa Maria. Het is leuk om weer eens iets nieuws te proberen en te bedenken! Ik moet wel zeggen dat dit niet echt onze producten zijn. Het is wel lekker voor een keer, maar we houden toch meer van andere smaken. Wij vinden zelf koken zonder pakjes en zelf gekruid leuker.

Heb jij al eens producten van Santa Maria geprobeerd?

 

Nog een fijne dag!

Marjan

 

Geef een reactie

