Tijd, Inspiratie en Kleur! - Gehaakte Halve Doily Slinger I www.hobbydingen.etsy.com I www.hobbydingen.wordpress.com

Tijd, Inspiratie en Kleur!

Tijd, inspiratie en kleur! De ingrediënten voor een heleboel nieuwe producten in onze Etsyshop. Ik had weer tijd om nieuwe producten te maken voor onze Etsyshop. En een heleboel inspiratie om weer aan de slag te gaan. Neem snel een kijkje voor vrolijk, leuke en nieuwe producten 🙂 Wil je een item dat speciaal voor jou gemaakt is? Neem dan even contact met mij op. Voor meer behind the scenes kun je ons volgen op Instagram!

Time, inspiration and colors! The ingredients for new items in my Etsyshop. Finally I had some time to make new products. 🙂 And a lot of inspiration to keep going. Take a look for more colors and beautiful new items 🙂 You can always send me a message for a custom order. Follow us on Instagram for more behind the scene pictures!

Tijd, Inspiratie en Kleur! Tijd om nieuwe producten aan mijn Etsyshop toe te voegen. I www.hobbydingen.etsy.com I www.hobbydingen.wordpress.comTijd, Inspiratie en Kleur! Tijd om nieuwe producten aan mijn Etsyshop toe te voegen. I www.hobbydingen.etsy.com I www.hobbydingen.wordpress.comTijd, Inspiratie en Kleur! Tijd om nieuwe producten aan mijn Etsyshop toe te voegen. I www.hobbydingen.etsy.com I www.hobbydingen.wordpress.com

Fijne dag! Liefs, Marjan

Have a great day! -Marjan

Geef een reactie

