Scheepjes CAL: Last Dance on the Beach

De Scheepjes Cal 2016: “Last Dance on the Beach”. Dance in the rain.

Hier is hij dande deken.. en wat is hij mooi geworden..al zeg ik het zelf 😉

Iedere week 4 lapjes haken, met elke week een andere steek/patroon…en dit dan 12 weken lang. Het ene lapje ging wat sneller dan de ander, maar wat heb ik er veel van- en bij geleerd. Dikke pluim voor de ontwerpers van deze speciale herinneringsdeken.

Ik vond het erg leuk om de deken te maken. In de zomer ,met de warmte, lagen alle stapeltjes lapjes, op de tafel. Daar bleven ze  ook liggen en zo nu en dan haakte ik een rij. Hij vorderde gestaag. En zie hier…

Hij ligt nu te pronken op de stoel. Ga hem snel gebruiken nu de dagen korter en kouder worden.

PROUD!!

Ik ben er erg blij mee 🙂

dsc_0432

Scheepjescal2016: Last Dance on the Beach - Hobbydingen I www.hobbydingen.wordpress.com

dsc_0413dsc_0432

Scheepjescal2016: Last Dance on the Beach - Hobbydingen I www.hobbydingen.wordpress.com

dsc_0435

Fijne dag!

Ingrid

Geef een reactie

