My Temperature Blanket 2017…!

I started my own temperature blanket!! 🙂 I saw this idea last year, and wrote a blogpost with inspiration. This year I decided to start my own project. I’m using the linen stitch and 12 different colors. In all the colors of the Rainbow.

Ik ben begonnen met mijn temperatuur deken!! 🙂 Vorig jaar zag ik dit idee en schreef daar een blogpost over met inspiratie van internet. Dit jaar heb ik besloten om zelf aan dit leuke project te beginnen. Ik gebruik de graniet steek en twaalf verschillende kleuren. In alle kleuren van de regenboog.

My Temperature Blanket 2017! www.hobbydingen.wordpress.com

Every day a new row with the color of the temperature from that day. It is so much fun!

Elke dag weer een nieuwe rij met de kleur die bij de temperatuur van die dag hoort. Het is zo leuk om te doen!!

My Temperature Blanket 2017! www.hobbydingen.wordpress.comMy Temperature Blanket 2017! www.hobbydingen.wordpress.comMy Temperature Blanket 2017! www.hobbydingen.wordpress.com

Are you making a temperature blanket this year? Or have you made one before?

Maak jij dit jaar ook een temperatuur deken? Of heb je eerder al eens eentje gemaakt?

 

Have a great day!

//Marjan

 

 

3 gedachtes over “My Temperature Blanket 2017…!

  1. Wat een prachtige kleuren. Goed idee om zo een deken te maken, waarmee je laat zien wat het weer in dat jaar was. Ik zet een temperatuurdeken op mijn wensenlijstje. Dan kan ik er volgend jaar ook eens haken.
    Ik ben benieuwd naar jouw deken.

    Veel haakplezier, Margaret

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

